Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter
M-in.1.

Στον τρόπο σκέψης του κόσμου, οι ρόλοι της διδασκαλίας και της εκμάθησης είναι στην πραγματικότητα αντεστραμμένοι. 2 Η αντιστροφή είναι χαρακτηριστική. 3 Φαίνεται σαν να είναι διαχωρισμένοι, ο δάσκαλος και ο μαθητής, με το δάσκαλο να προσφέρει κάτι μάλλον στον μαθητή παρά στον εαυτό του. 4 Επί πλέον, η πράξη της διδασκαλίας θεωρείται ως μια ειδική δραστηριότητα, στην οποία επιδίδεται κανείς μόνο κατά ένα σχετικά μικρό ποσοστό του χρόνου του. 5 Τα Μαθήματα Θαυμάτων, όμως, τονίζουν ότι το να διδάσκεις είναι να μαθαίνεις, με αποτέλεσμα δάσκαλος και μαθητής να είναι το ίδιο. 6 Επίσης τονίζουν ότι η διδασκαλία είναι μια διαδικασία συνεχής: συμβαίνει κάθε στιγμή της ημέρας, και συνεχίζεται και στις σκέψεις που κάνουμε όταν κοιμόμαστε.

M-in.2.

Διδάσκω, σημαίνει εκδηλώνω. 2 Υπάρχουν μόνο δύο συστήματα σκέψης, και κάθε ώρα και στιγμή, εκδηλώνεις το ποιό από τα δύο πιστεύεις ότι είναι αληθινό. 3 Από την εκδήλωσή σου αυτή, οι άλλοι μαθαίνουν, και εσύ επίσης. 4 Το ερώτημα δεν είναι το κατά πόσον θα διδάξεις, γιατί δεν τίθεται ζήτημα επιλογής ως προς αυτό. 5 Θα μπορούσε να πει κανείς ότι σκοπός των Μαθημάτων είναι να σου παρέχουν έναν τρόπο να διαλέξεις αυτό που θέλεις να διδάξεις, με κριτήριο το τι θέλεις να μάθεις. 6 Δεν μπορείς να προσφέρεις σε κάποιον άλλο, παρά μόνο στον εαυτό σου, και αυτό το μαθαίνεις διδάσκοντας. 7 Η διδασκαλία δεν είναι παρά ένα κάλεσμα μαρτύρων προκειμένου αυτοί να πιστοποιήσουν αυτό που πιστεύεις. 8 Είναι μια μέθοδος μεταστροφής (ή, πνευματικής αφύπνισης). 9 Αυτό δεν επιτυγχάνεται απλώς και μόνο με λόγια. 10 Κάθε περίσταση πρέπει να είναι για σένα μια ευκαιρία να διδάξεις σε άλλους το τι είσαι, καθώς και τι αντιπροσωπεύουν αυτοί για σένα. 11 Τίποτα περισσότερο απ αυτό, αλλά και τίποτε λιγότερο.

M-in.3.

Επομένως, η διδακτέα ύλη που οργανώνεις καθορίζεται αποκλειστικά από το τι νομίζεις ότι είσαι, και το τι σχέση πιστεύεις ότι έχουν οι άλλοι με σένα. 2 Στην τυπική κατάσταση διδασκαλίας, τα ερωτήματα αυτά μπορεί να μην έχουν απολύτως καμιά σχέση με αυτό που νομίζεις ότι διδάσκεις. 3 Πλην όμως είναι αδύνατον να μην χρησιμοποιείς το περιεχόμενο οποιασδήποτε περίστασης προς όφελος αυτού που πραγματικά διδάσκεις, άρα και πραγματικά μαθαίνεις. 4 Ως προς αυτό, το λεκτικό περιεχόμενο της διδασκαλίας σου είναι μάλλον άσχετο. 5 Μπορεί να συμπίπτει, μπορεί και όχι. 6 Η διδασκαλία που βρίσκεται κάτω απ τα λόγια σου είναι εκείνη που σε διδάσκει. 7 Το να διδάσκεις, δεν κάνει τίποτ άλλο παρά να ενισχύει αυτό που πιστεύεις για τον εαυτό σου. 8 Βασικός σκοπός της διδασκαλίας είναι να ελαττώνει την αυτο-αμφισβήτηση. 9 Αυτό δεν σημαίνει ότι ο εαυτός που προσπαθείς να προστατεύσεις είναι πραγματικός. 10 Σημαίνει όμως, ότι αυτό που πιστεύεις ως πραγματικό εαυτό σου, αυτό και διδάσκεις.

M-in.4.

Αυτό είναι αναπόφευκτο. Δεν υπάρχει τρόπος να το αποφύγεις. 3 Πως θα μπορούσε να ήταν αλλοιώς; 4 Καθένας που παρακολουθεί το πρόγραμμα μαθημάτων του κόσμου – και κάθε ένας που βρίσκεται εδώ, το παρακολουθεί μέχρι να αλλάξει γνώμη – διδάσκει μόνο και μόνο για να πείσει τον εαυτό του ότι είναι αυτό που (στην πραγματικότητα) δεν είναι. 5 Σε αυτό έγκειται ο σκοπός του κόσμου. 6 Τι άλλο από αυτό, λοιπόν, θα ήταν το πρόγραμμα μαθημάτων του; 7 Μέσα σ αυτήν την κλειστή και χωρίς ελπίδα μαθησιακή κατάσταση, η οποία δεν διδάσκει τίποτε άλλο από την απόγνωση και το θάνατο, ο Θεός στέλνει τους δασκάλους Του. 8 Και καθώς αυτοί διδάσκουν τα δικά Του μαθήματα χαράς και ελπίδας, η εκπαίδευσή τους τελικά ολοκληρώνεται.

M-in.5.

Αν δεν υπήρχαν οι δάσκαλοι του Θεού, ελάχιστη ελπίδα σωτηρίας θα υπήρχε, γιατί ο κόσμος της αμαρτίας θα φάνταζε παντοτεινά πραγματικός. 2 Αυτοί που εξαπατούν τον εαυτό τους αναγκαστικά εξαπατούν και τους άλλους, γιατί είναι αναγκασμένοι να διδάσκουν την απάτη. 3 Και τι άλλο από αυτό είναι η κόλαση; 4 Αυτό είναι ένα εγχειρίδιο για τους δασκάλους του Θεού. 5 Δεν είναι τέλειοι, ειδάλλως δεν θα βρίσκονταν εδώ. 6 Όμως είναι η αποστολή τους να γίνουν τέλειοι εδώ, κι έτσι διδάσκουν την τελειότητα ξανά και ξανά, με πάρα πολλούς τρόπους, μέχρι να τη μάθουν. 7 Και μετά πια δεν τους βλέπει κανείς εδώ, παρ όλο που οι σκέψεις τους παραμένουν πηγή παντοτεινής δύναμης και αλήθειας. 8 Ποιοί είναι; 9 Πως επιλέγονται; 10 Τι κάνουν; 11 Πως επιτυγχάνουν τη σωτηρία για τον εαυτό τους και για τον κόσμο; 12 Αυτό το εγχειρίδιο επιχειρεί να δώσει απαντήσεις σ αυτά ακριβώς τα ερωτήματα.

Share