1. Εντός της ησυχίας όλα τα πράγματα παίρνουν την απάντηση τους, και κάθε πρόβλημα λύνεται ήσυχα. Στη διαμάχη δεν μπορεί να υπάρξει απάντηση και λύση, επειδή ο σκοπός της είναι να καταστήσει αδύνατη την επίλυση, και να διαβεβαιώσει πως καμία απάντηση δεν θα είναι ξεκάθαρη. Ένα πρόβλημα που τίθεται σε σύγκρουση, δεν έχει καμία απάντηση, διότι θεωρείται με διαφορετικούς τρόπους. Κι αυτό που θα ήτο απάντηση από μια άποψη δεν είναι απάντηση υπό ένα διαφορετικό φως. Εσείς είστε σε διαμάχη. Έτσι πρέπει να είναι ξεκάθαρο πως δεν μπορείτε ν απαντήσετε τίποτα απολύτως, διότι η διαμάχη δεν έχει περιορισμένα αποτελέσματα. Εν τούτοις αν ο Θεός έδινε μια απάντηση πρέπει να υπάρχει τρόπος ώστε τα προβλήματα σας να επιλύονται, διότι ό,τι Αυτός επιθυμεί έχει ήδη γίνει.
2. Έτσι πρέπει να ισχύει πως ο χρόνος δεν συμπεριλαμβάνεται και κάθε πρόβλημα μπορεί να απαντηθεί τώρα. Εν τούτοις πρέπει επίσης να ισχύει ότι, στην κατάσταση που βρίσκεται ο νους σας, η λύση είναι αδύνατη. Ως εκ τούτου, ο Θεός πρέπει να σας έχει δώσει κάποιον τρόπο ώστε να φθάνετε σε μια άλλη διανοητική κατάσταση κατά την οποία η απάντηση βρίσκεται ήδη εκεί. Τέτοια είναι η άγια στιγμή. Βρίσκεται εδώ ώστε όλα σας τα προβλήματα να τα φέρετε και να τ αφήσετε. Εδώ ανήκουν, διότι εδώ βρίσκεται η απάντηση τους. Και εκεί που βρίσκεται η απάντηση του, ένα πρόβλημα πρέπει να είναι απλό και εύκολα επιλυόμενο. Πρέπει να είναι άστοχο το να προσπαθήσετε να λύσετε ένα πρόβλημα εκεί όπου δεν μπορεί να υπάρχει η απάντηση. Εν τούτοις πρέπει να επιλύεται με βεβαιότητα, εάν έλθει εκεί που βρίσκεται η απάντηση.
3. Μην προσπαθείτε να λύσετε προβλήματα παρά μόνο μέσα στην βεβαιότητα της ιερής στιγμής. Διότι εκεί θα δοθεί στο πρόβλημα απάντηση και λύση. Έξω από κει δεν θα υπάρχει λύση, διότι δεν υπάρχει απάντηση εκεί ώστε να καταστεί δυνατόν να εξευρεθεί. Πουθενά αλλού έξω από την ιερή στιγμή δεν ερωτάται ποτέ μια απλή και μοναδική ερώτηση. Ο κόσμος μπορεί μόνο να ρωτήσει κάποια διπλή ερώτηση. Μια ερώτηση με πολλές απαντήσεις δεν μπορεί να έχει απαντήσεις. Καμία τους δεν θα κάνει. Δεν κάνει μια ερώτηση για να λάβει απάντηση, παρά μόνο για να επαναλάβει την άποψη του.
4. Όλες οι ερωτήσεις που ερωτούνται εντός του κόσμου τούτου δεν είναι παρά ένας τρόπος θέασης των πραγμάτων, όχι μια ερώτηση που ετέθη. Μια ερώτηση που τίθεται με μίσος δεν μπορεί να απαντηθεί, διότι αποτελεί απάντηση από μόνη της. Μια διπλή ερώτηση ρωτά και απαντά, μαρτυρώντας το ίδιο πράγμα με διαφορετική μορφή. Ο κόσμος δεν ρωτά παρά μόνο μια μόνο ερώτηση. Είναι η εξής: “Απ αυτές τις αυταπάτες ποιά είναι αληθινή; Ποιες εγκαθιδρύουν ειρήνη και προσφέρουν χαρά; Και ποιες μπορούν να φέρουν απόδραση απ όλο τον πόνο από τον οποίο αυτός ο κόσμος δημιουργήθηκε;”. Όποια μορφή κι αν λάβει η ερώτηση, ο σκοπός της είναι ο ίδιος. Δεν ρωτά παρά το αν είναι πραγματική η αμαρτία, και απαντά ανάλογα με την προτίμηση. Ποιά αμαρτία προτιμάτε; Αυτή είναι εκείνη που θα έπρεπε να διαλέξετε. Οι άλλες δεν είναι αληθινές. Τί μπορεί να πάρει το σώμα που θα θέλατε περισσότερο; Είναι υπηρέτρια σας και φίλη σας επίσης. Αλλά πείτε της τί θέλετε, και θα σας υπηρετήσει ωραία και καλά. Κι αυτό δεν είναι ερώτηση, διότι σας λέει τί θέλετε και πού θα πάτε να το βρείτε. Δεν αφήνει χώρο για αμφισβήτηση των πεποιθήσεων της, εκτός από το ότι εκείνα που αναφέρει παίρνουν την μορφή ερώτησης.
5. Μια ψευτοερώτηση δεν έχει απάντηση. Υπαγορεύει την απάντηση ακόμα και καθώς ρωτά. Έτσι όλες οι ερωτήσεις εντός του κόσμου είναι μια μορφή προπαγάνδας γι αυτόν. Ακριβώς όπως οι μάρτυρες του σώματος δεν είναι παρά οι αισθήσεις από το ίδιο, έτσι και οι απαντήσεις προς τις ερωτήσεις του κόσμου περιέχονται εντός των ερωτήσεων που τίθενται. Όπου οι απαντήσεις αντιπροσωπεύουν τις ερωτήσεις, δεν προσθέτουν τίποτα καινούριο και τίποτα δεν έχει εκμαθηθεί. Μια τίμια ερώτηση είναι ένα μαθησιακό εργαλείο που ρωτά για κάτι που δεν το γνωρίζετε. Δεν θέτει όρους για ανταπόκριση, αλλά απλά ρωτά τί θα έπρεπε να είναι η απόκριση. Αλλά κανένας σε κατάσταση διαμάχης δεν είναι ελεύθερος να κάνει αυτήν την ερώτηση, διότι δεν επιθυμεί μια τίμια απάντηση εκεί που τελειώνει η φιλονικία.
6. Μόνο εντός της ιερής στιγμής μπορεί μια έντιμη ερώτηση να ερωτηθεί τίμια. Και από την έννοια της ερώτησης προέρχεται η μεστότητα νοήματος της απάντησης. Εδώ είναι δυνατόν να διαχωρίσετε τις επιθυμίες σας από την απάντηση, ώστε να σας δοθεί και επίσης να ληφθεί. Η απάντηση χορηγείται παντού. Εν τούτοις μόνον εδώ μπορεί να ακουσθεί. Μια τίμια απάντηση δεν ζητά θυσίες επειδή απαντά σε ερωτήσεις που ερωτήθηκαν αληθινά. Οι ερωτήσεις του κόσμου δεν ρωτούν παρά από ποιους απαιτούνται οι θυσίες, μην ρωτώντας εάν οι θυσίες έχουν κανένα νόημα. Κι έτσι, εκτός κι αν η απάντηση λέει “από ποιόν”, θα παραμείνει χωρίς να αναγνωρισθεί, χωρίς ν ακουσθεί, κι έτσι η ερώτηση διατηρείται ανέπαφη διότι έδωσε την απάντηση στον εαυτό της. Η άγια στιγμή είναι το διάστημα στο οποίο ο νους είναι αρκετά ήσυχος για ν ακούσει μια απάντηση η οποία δεν αποτελεί επακόλουθο της ερώτησης που ετέθη. Προσφέρει κάτι καινούριο και διαφορετικό από την ερώτηση. Πώς θα μπορούσε να απαντηθεί εάν δεν κάνει τίποτα άλλο από το να επαναλαμβάνει τον εαυτό της;
7. Ως εκ τούτου, μην επιχειρείτε να λύσετε προβλήματα σ έναν κόσμο από τον οποίο η απάντηση έχει απαγορευθεί. Αλλά φέρτε το πρόβλημα στο μόνο μέρος που κρατά την απάντηση με αγάπη για σας. Εδώ είναι οι απαντήσεις που θα λύσουν τα προβλήματα σας διότι στέκονται ξέχωρα απ αυτά, και βλέπουν τί μπορεί ν απαντηθεί- τί είναι η ερώτηση. Εντός του κόσμου οι απαντήσεις απλά εγείρουν άλλες ερωτήσεις, αν και αφήνουν τις προηγούμενες αναπάντητες. Στην άγια στιγμή, μπορείτε να φέρετε την ερώτηση στην απάντηση, και να λάβετε την απάντηση που φτιάχτηκε για σας.