Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter
M-1.1.

Δάσκαλος του Θεού είναι οποιοσδήποτε το αποφασίσει. 2 Τα προσόντα του συνίστανται αποκλειστικά στο εξής: κάποια στιγμή, με κάποιο τρόπο, έκανε μια συνειδητή επιλογή με την οποία δεν είδε τα συμφέροντά του ξεχωριστά από κάποιου άλλου. 3 Από τη στιγμή που το έκανε αυτό, ο δρόμος του θεμελιώθηκε και η κατεύθυνσή του είναι σίγουρη. 4 Ένα φως εμφανίστηκε στο σκοτάδι. 5 Μπορεί να είναι ένα μοναχικό φως, αλλά είναι αρκετό. 6 Έχει συνάψει μια συμφωνία με τον Θεό, έστω κι αν ακόμα δεν πιστεύει σε Αυτόν. 7 Έχει γίνει κομιστής της σωτηρίας. 8 Έχει γίνει δάσκαλος του Θεού.

M-1.2.

Έρχονται από κάθε μέρος του κόσμου. 2 Προέρχονται από όλες της θρησκείες ή από καμιά θρησκεία. 3 Είναι αυτοί που απάντησαν. 4 Το Κάλεσμα είναι παγκόσμιο. 5 Λαμβάνει χώρα συνεχώς και παντού. 6 Ζητά δασκάλους για να μιλήσουν γι Αυτό και να λυτρώσουν τον κόσμο. 7 Πολλοί το ακούν, αλλά λίγοι θα απαντήσουν. 8 Κι όμως, είναι απλώς θέμα χρόνου. 9 Στο τέλος, όλοι θα απαντήσουν, αλλά το τέλος μπορεί να απέχει πάρα, πάρα πολύ. 10 Και αυτός είναι και ο λόγος που δημιουργήθηκε το σχέδιο των δασκάλων. 11 Ο ρόλος τους είναι να εξοικονομήσουν χρόνο. 12 Καθένας τους ξεκινά σαν ένα μοναχικό φως, αλλά έχοντας το Κάλεσμα στο κέντρο του, είναι ένα φως απεριόριστο. 13 Και με βάση τα κριτήρια του κόσμου για το χρόνο, ο καθένας τους είναι σαν να εξοικονομεί χίλια χρόνια. 14 Για το ίδιο το Κάλεσμα, ο χρόνος δεν έχει νόημα.

M-1.3.

Υπάρχει μια σειρά μαθημάτων για κάθε δάσκαλο του Θεού. 2 Η μορφή των μαθημάτων ποικίλλει πάρα πολύ. 3 Όπως και τα κατά περίπτωση διδακτικά βοηθήματα. 4 Το περιεχόμενο, όμως, των μαθημάτων δεν αλλάζει ποτέ. 5 Η κεντρική ιδέα τους πάντοτε είναι, “Ο υιός του Θεού είναι ελεύθερος ενοχής, και στην αθωότητά του έγκειται η σωτηρία του”. 6 Μπορεί να διδαχθεί με πράξεις ή με σκέψεις, με λόγια ή σιωπηρά, σε κάθε γλώσσα ή χωρίς γλώσσα, σε κάθε τόπο, με κάθε τρόπο, οποιαδήποτε στιγμή. 7 Δεν έχει σημασία ποιός ή τι ήταν ο δάσκαλος πριν ακούσει το Κάλεσμα. 8 Με το που απάντησε, έχει γίνει σωτήρας. 9 Είδε κάποιον άλλο ως τον εαυτό του. 10 Ως εκ τούτου, βρήκε την σωτηρία του και τη σωτηρία του κόσμου. 11 Με την αναγέννησή του, ξαναγεννιέται ο κόσμος.

M-1.4.

Αυτό είναι ένα εγχειρίδιο για μια ιδιαίτερη διδακτέα ύλη, που προορίζεται για τους δασκάλους μιας συγκεκριμένης μορφής μαθημάτων του κόσμου. 2 Υπάρχουν πολλές, χιλιάδες άλλες μορφές, όλες τους με το ίδιο αποτέλεσμα. 3 Απλά εξοικονομούν χρόνο. 4 Όμως ο χρόνος συσσωρεύεται επίπονα, και ο κόσμος είναι πια πολύ κουρασμένος. 4 Είναι γερασμένος και φθαρμένος και χωρίς ελπίδα. 5 Γιά την τελική έκβαση ποτέ δεν τέθηκε ζήτημα, γιατί τι θα μπορούσε ποτέ να αλλάξει το Θέλημα του Θεού; 7 Όμως ο χρόνος, με τις περί αλλαγής και θανάτου ψευδαισθήσεις του, φθείρει τον κόσμο και τα πάντα μέσα σ αυτόν. 8 Παρόλα αυτά ο χρόνος έχει τέλος, και αυτό είναι που οι δάσκαλοι του Θεού έχουν επιφορτιστεί να επιφέρουν. 9 Γιατί ο χρόνος βρίσκεται στα χέρια τους. 10 Αυτό διάλεξαν, και αυτό τους δόθηκε.

Share