Συμπληρώστε την λέξη και πατήστε enter

1. Μόνο η αγάπη έχει δύναμη επειδή είναι αδιαίρετη. 2Οι δυνατοί δεν επιτίθενται επειδή βλέπουν ότι δεν χρειάζεται να επιτεθούν. 3Πρέπει να θεωρήσατε τον εαυτό σας αδύναμο προτού σας μπει στο μυαλό η ιδέα της επίθεσης. 4Επειδή επιτεθήκατε στον εαυτό σας, και πιστέψατε πως η επίθεση αυτή είχε αποτελέσματα, θεωρείτε τον εαυτό σας αδύναμο. 5Επειδή δεν αντιλαμβάνεστε πλέον τον εαυτό σας και τους αδελφούς σας ίσους και θεωρείτε τον εαυτό σας πιο αδύναμο, επιχειρείτε να «εξισορροπήσετε» την κατάσταση που φτιάξατε. 6Χρησιμοποιείτε την επίθεση επειδή πιστεύετε πως η επίθεση κατάφερε να σας εξασθενήσει.
2. Γι’ αυτό η αναγνώριση ότι είστε άτρωτοι, είναι τόσο σημαντική για την αποκατάσταση της νοητικής σας υγείας. 2Διότι αν δεχθείτε ότι είστε άτρωτοι αναγνωρίζετε πως η επίθεση δεν έχει αποτέλεσμα. 3Παρ’ όλο που έχετε επιτεθεί στον εαυτό σας, δείχνετε πως τίποτα δεν έχει συμβεί στην πραγματικότητα. 4Επομνως, δεν έχετε καταφέρει τίποτα με το να επιτίθεστε. 5Μόλις το συνειδητοποιήσετε δε θα βρίσκετε πλέον καμιά λογική στην επίθεση, επειδή όταν αυτή εκδηλώνεται δεν λειτουργεί ως προστατευτικό μέσο για σας. 6Η αναγνώριση ότι είστε άτρωτοι δεν έχει μόνο εξουδετερωτική σημασία. 7Εφόσον οι επιθέσεις εναντίον του εαυτού σας δεν κατάφεραν να σας κάνουν αδύναμους, εξακολουθείτε να είστε δυνατοί. 8Επομένως, δεν έχετε ανάγκη να «εξισορροπείτε» την κατάσταση για να θεμελιώσετε τη δύναμή σας.
3. Δεν θα συνειδητοποιείστε ποτέ πόσο μα πόσο άχρηστη είναι η επίθεση, παρά μόνο αν αναγνωρίσετε ότι η επίθεση εναντίον του εαυτού σας δεν έχει αποτελέσματα. 2Οι άλλοι πράγματι αντιδρούν στην επίθεση αν την αντιληφθούν κι αν προσπαθήσετε να τους επιτεθείτε δεν θα μπορέσετε να αποφύγετε να ερμηνεύσετε και εσείς με τον ίδιο τρόπο την κατάσταση ενισχύοντάς την. 3Ο μόνος χώρος όπου μπορεί να ακυρωθεί η ενίσχυση της αντίληψης ότι η επίθεση έχει οποιοδήποτε νόημα, είναι ο χώρος μέσα σας. 4Διότι εσείς είστε πάντα ο πρώτος στόχος της επίθεσής σας και αν δεν επιτίθεστε δεν θα υπάρχουν και συνέπειες.
4. Η Αγάπη του Αγίου Πνεύματος είναι η δύναμή σας διότι η δική σας έχει διαιρεθεί και άρα δεν είναι πραγματική. 2Δεν μπορείτε να εμπιστευτείτε τη δική σας αγάπη με διαιρεμένο τον νου σας, επειδή ένας διαιρεμένος νους είναι ένας κακός μαθητής. 3Προσπαθήσατε να κάνετε τον διαχωρισμό αιώνιο επειδή θελήσατε μεν να διατηρήσετε τα χαρακτηριστικά της δημιουργίας αλλά δίνοντας το δικό σας περιεχόμενο. 4Όμως η δημιουργία δεν προέρχεται από σας και οι κακοί μαθητές χρειάζονται ιδιαίτερη διδασκαλία.
5. Παρουσιάζετε μαθησιακή δυσλειτουργία με την κυριολεκτική έννοια του όρου. 2Υπάρχουν περιοχές στις μαθησιακές σας ικανότητες που πάσχουν σε τέτοιο βαθμό, ώστε μπορείτε να σημειώσετε πρόοδο μόνο αν υπάρχει συνεχής και ξεκάθαρη καθοδήγηση προερχόμενη από έναν Δάσκαλο ο Οποίος μπορεί να υπερβεί τις περιορισμένες σας δυνατότητες. 3Εκείνος γίνεται η Πηγή των δυνατοτήτων σας επειδή δεν μπορείτε από μόνοι σας να μάθετε. 4Η μαθησιακή κατάσταση στην οποία έχετε φέρει τον εαυτό σας καθιστά τη μάθηση αδύνατη και σ’ αυτή την κατάσταση σίγουρα χρειάζεστε έναν ειδικό Δάσκαλο και μια ειδική σειρά μαθημάτων. 5Οι κακοί μαθητές δεν κάνουν για δάσκαλοι ούτε του εαυτού τους ούτε των άλλων. 6Πολύ δύσκολα θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια σειρά μαθημάτων μέσω των οποίων θα δραπετεύσουν από τους περιορισμούς τους. 7Αν καταλάβαιναν τι βρίσκεται πέρα απ’ αυτούς δεν θα είχαν μαθησιακή δυσλειτουργία.
6. Δεν γνωρίζετε το νόημα της αγάπης και αυτή είναι η δυσλειτουργία σας. 2Μην επιχειρείτε να διδάξετε στον εαυτό σας αυτό που δεν καταλαβαίνετε και μην προσπαθείτε να θέσετε μαθησιακούς στόχους εκεί όπου οι δικοί σας έχουν ολοφάνερα αποτύχει. 3Ο στόχος της μάθησής σας ήταν να μη μάθετε και αυτό δεν μπορεί να οδηγήσει σε επιτυχημένη μάθηση. 4Δεν μπορείτε να μεταδώσετε κάτι που δεν έχετε μάθει και η εξασθένηση τη ικανότητας να κάνετε γενικεύσεις αποτελεί μια κρίσιμη μαθησιακή αποτυχία. 5Θα ζητούσατε να μάθετε τι σκοπό έχουν τα βοηθήματα μάθησης από αυτούς που απέτυχαν να μάθουν? 6Δεν γνωρίζουν. 7Αν μπορούσαν να ερμηνεύσουν τα βοηθήματα σωστά θα είχαν μάθει από αυτά.
7. Έχω πει ότι ο κανόνας του εγώ είναι: «ψάξε αλλά μη βρεις». 2Αν το μεταφράσουμε με μαθησιακούς όρους αυτό σημαίνει: «Προσπάθησε να μάθεις, αλλά μην επιτύχεις να μάθεις τελικά». 3Είναι φανερός ο σκοπός αυτού του τρόπου μάθησης. 4Κάθε σωστό εκπαιδευτικό βοήθημα, κάθε πραγματική οδηγία μάθησης και κάθε λογικός καθοδηγητής θα παρερμηνευτούν αφού στοχεύουν να διευκολύνουν την ορθή μάθηση στην οποία η παράξενη σειρά μαθημάτων του εγώ αντιτίθεται. 5Αν προσπαθείτε να μάθετε πώς να μη μάθετε, και αν ο σκοπός της διδασκαλίας σας είναι η αυτοκατάργησή της, τι άλλο παρά σύγχυση θα μπορούσατε να περιμένετε? 6Τέτοιος τρόπος μάθησης είναι παράλογος. 7Αυτή η απόπειρα μάθησης έχει τόσο πολύ εξασθενήσει τον νου σας που δεν μπορείτε ν’ αγαπήσετε επειδή τα μαθήματα που διαλέξατε είναι εναντίον της αγάπης και καταλήγουν στο να επιτίθεστε στον εαυτό σας. 8Ένας συμπληρωματικός στόχος αυτών των παράξενων μαθημάτων του εγώ είναι να μάθετε πώς να μην ξεπερνάτε τον διαχωρισμό. 9Μέσα απ’αυτά τα μαθήματα δεν θα ξεπεράσετε τον διαχωρισμό επειδή όλη σας η μάθηση θα έχει σκοπό να τον στηρίξει. 10Εντούτοις ο νους σας εναντιώνεται στη μάθησή σας όπως και η μάθησή σας εναντιώνεται στον νου σας και έτσι τελικά μάχεστε εναντίον κάθε μαθήσεως και τα καταφέρνετε επειδή αυτό είναι που θέλετε. 11Αλλά ίσως δεν συνειδητοποιείτε, ακόμα και τώρα, ότι υπάρχει κάτι που θέλετε να μάθετε και ότι μπορείτε να το μάθετε επειδή είναι επιλογή σας.
8. Εσείς που προσπαθήσατε να μάθετε κάτι που δεν θέλετε μπορείτε να πάρετε κουράγιο διότι παρ’ όλο που τα μαθήματα που ορίζετε στον εαυτό σας να μάθει είναι πράγματι καταθλιπτικά, είναι γελοία αν τα καλοεξετάσετε. 2Ειναι δυνατόν ο τρόπος για να πετύχει κανείς ένα στόχο να σημαίνει το να μην τον καταφέρει τελικά? 3Παραιτηθείτε τώρα κιόλας απ’ το να είστε ο δάσκαλος του εαυτού σας. 4Αυτή η παραίτηση δεν θα οδηγήσει σε κατάθλιψη. 5Είναι απλά το αποτέλεσμα μιας τίμιας αξιολόγησης αυτών που έχετε διδάξει στον εαυτό σας και των αποτελεσμάτων που προέκυψαν απ’ αυτή τη μάθηση. 6Υπό τις σωστές συνθήκες μάθησης που ούτε μπορείτε να παράσχετε ούτε να καταλάβετε, θα γίνετε ένας εξαιρετικός μαθητής και δάσκαλος. 7Αλλά αυτό δεν συμβαίνει τώρα και ούτε θα συμβεί ώσπου να αντιστραφεί όλη η μαθησιακή διαδικασία.
9. Οι μαθησιακές σας δυνατότητες, εάν τις κατανοήσετε σωστά, είναι απεριόριστες επειδή σας οδηγούν στον Θεό. 2Μπορείτε να διδάξετε τον δρόμο προς Εκείνον και θα τον μάθετε αν ακολουθήσετε τον Δάσκαλο που γνωρίζει τον δρόμο και καταλαβαίνει τα μαθήματά Του. 3Τα μαθήματα είναι σαφέστατα επειδή ο στόχος είναι αδιαίρετος και τα μέσα συμφωνούν απόλυτα με τον στόχο. 4Το μόνο που χρειάζεται είναι η αδιαίρετη προσοχή σας. 5Όλα τα άλλα θα σας δοθούν. 6Διότι έχετε ανάγκη να μάθετε σωστά και τίποτα δεν μπορεί να εναντιωθεί στην απόφαση του Υιού του Θεού. 7Η μάθησή του δεν περιορίζεται όπως ούτε και ο ίδιος.

Share